• Login
Bel direct: 06 52 670 963

Klanten segmenteren met klantenpiramide

Paretoprincipe De is een manier om klanten te segmenteren. Het is gebaseerd op het Paretoprincipe (20/80-regel). Deze stelt dat 20% van de klanten 80% van de omzet genereren. Door een indeling hiervan te maken in een piramide ontstaat er een visuele weergave. In de top bevinden zich de “A” klanten, in het midden de “B” klanten... Read More

Relatiebeheer bepalend voor winstgevendheid!

Relatiebeheer wordt voor dienstverleners belangrijkste pijler Relatiebeheer vormt voor veel dienstverleners, zoals accountancy en advocatuur, de komende jaren de belangrijkste pijler onder hun business model. Klanttevredenheid en klantentrouw blijken nauw verbonden te zijn met winstgevendheid. MetaSales sluit eerst de achterdeur Tevreden klanten komen immers terug, of te wel klantentrouw levert herhalingsaankopen en dus extra geld... Read More

Bezig met strategie en continuïteit

Een mooi moment om eens met mij te sparren Als ‘ondernemer in verkoop’ doe ik dat regelmatig, met directies van bedrijven tijdens heidesessies of bestuursvergaderingen, om antwoord te krijgen op de vraag: “Wat gaat goed, wat kan beter en wat moet anders?’’ MetaSales is dé specialist met een trackrecord op het gebied van klantgerichtheid en... Read More

Hallo wereld!

Welkom bij WordPress. Dit is een eerste voorbeeldbericht om indruk te geven hoe een blogbericht eruit ziet. Dit bericht kan worden aangepast of worden verwijderd zodat er gestart kan worden met bloggen. MetaSales maakt gebruikt van online CRM software. Grip op verkoop met MetaScope. Bel direct: (0592) 40 97 44 info@metasales.nl